Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru a-ti afisa continut personalizat. Tot cookie-uri foloseste si serviciul de monitorizare statistica de trafic in site, serviciu oferit de Google. De asemenea, folosim cookie-uri gestionate de Google, Facebook si DoubleClick pentru a-ti afisa mesaje publicitare pe alte site-uri, dupa ce l-ai vizitat pe al nostru.

Te rugam sa citesti politica noastra si sa iti exprimi preferintele legate de cookie-uri.


PREFERINTE COOKIES

GROW WITH US

PEOPLE FOR BRANDS este puntea de legătură dintre oameni entuziaști, ambițioși și dornici să se dezvolte și cele mai mari branduri din România. Pentru brandurile noastre partenere, ne dorim impact. Și nu putem face asta fără oamenii care își doresc aceleași lucru de la carierele lor.

PEOPLE FOR BRANDS, parte din grupul Mercury 360 Communications, este locul în care poți deveni cea mai bună versiune profesională a ta.


OPPORTUNITIES


SuperEchipa noastra de Hostess / Brand Specialisti Ploom este in cautare de colegi noi, asa ca
Daca tu consideri ca:
  • Esti atent la propria imagine
  • Ai un spirit proactiv, orientat spre vanzari
  • Esti sociabil cu atitudine prietenoasa si pozitiva;
Noi iti oferim:
  • Echipa cool formata din oameni tineri si carismatici;
  • Program de lucru dinamic, 5 zile /saptamana, 6h/zi;
  • Training-uri de dezvoltare profesionala si personala;
  • Transport asigurat;
  • Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri
  • Tinuta asigurata;
  • Contract de munca si un job stabil.
Iar tu trebuie sa:
  • Fii imaginea brandului;
  • Prezinti produsul din portofoliul clientului si sa informezi/ educi consumatorii, cu privire la acesta;
  • Creezi experienta de testare si cumparare;
  • Ai peste 18 ani
  • Experienta in domeniul Tobacco / Heated Tobacco reprezinta un avantaj;
Daca vrei sa faci parte din echipa Mercury360, asteptam cu drag CV-ul impreuna cu 3-4 poze reprezentative cu tine la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau whatsapp la 0730 591 713 si hai sa pornim impreuna la drum!


Suntem in cautarea unui Team Leader implicat si dedicat, care sa inteleaga strategia de business si modalitatile de implementarea a acesteia, asigurand un proces corect si complet de desfasurare a activitatii si coordonarea echipei de Brand Specialisti.

Daca ai mai fost intr-un rol asemanator sau consideri ca acesta este un pas firesc în cariera ta, vibrezi de entuziasm si vrei sa creezi schimbari memorabile, suntem nerabdatori sa te avem alaturi!

Ce vei face si care sunt responsabilitatile tale?

  • Asigurarea competentelor Brand Specialistilor prin evaluari continue si formare;
  • Activitatea se va desfasura exclusiv in teren; vei asigura transportul de la domiciliu la locatiile alocate tur-retur pentru oamenii din echipa de Brand Specialisti;
  • Gestionarea stocurilor si coordonarea logistici;
  • Cunoasterea detaliilor legate de campanii si produse (portofoliu, mecanici, abordari etc.);
  • Comunicare activa cu reprezentantii clientului nostru si programare eficienta a locatiilor;
  • Administrare stocuri inițiale si retururi;
  • Documentatie angajari si gestionarea conturilor Brand Specialistilor;
  • Monitorizarea echipamentului si a proceselor de predare-primire a acestora;

INDUCTION SI TRAINING:

  • Asigurarea intelegerii obiectivelor si a detaliilor proiectului de catre Brand Specialisti;
  • Echiparea completa si respectarea standardelor;
  • Dezvoltarea continua a echipei si ajustarea directiilor;
  • Evaluarea saptamanala si feedback de structura si performanta catre coordonator.

COORDONARE SI IMPLEMENTARE:

  • Planificarea eficienta a locatiilor si a programelor Brand Specialistilor;
  • Monitorizarea obiectivelor si a performantelor;
  • Intretinerea comunicarii si a controlului de calitate;
  • Identificarea nevoilor si adaptarea metodelor;
  • Comunicarea constanta a informatiilor critice.

SUPERVIZARE ACTIVITATE:

  • Verificari ale activitatii zilnice a Brand Specialistilor;
  • Rezolvarea neconcordantelor si imbunatatirea procedurilor.

Ce oferim?

  • Un program de lucru dinamic de 5 zile pe saptamana, 8h/zi;
  • Salariu competitiv + bonusuri de performanta + tichete de masa + extra bonusuri;
  • Laptop, telefon si masina de serviciu;
  • Un job dinamic si o echipa tanara cu un vibe cool;
  • Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala.

Daca aceasta oportunitate crezi ca ti se potriveste, trimite-ne CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713 si hai sa ne cunoastem!


       Alătură-te și tu echipei noastre de Hostess / Brand Ambassador și vei reprezinta un brand premium de țigarete de pe piața din România și nu numai!

Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă energică și dinamică, acesta este jobul perfect pentru tine!

Orase: #Bucuresti #Ploiesti #Bacau #Suceava #Pitesti #Brasov #TarguMures

Ce îți oferim?

  • ·        Program flexibil / Part-time: Marți - Sâmbătă, doar 5 ore pe zi!

  • ·        Contract de muncă – fără griji, cu acte în regulă.

  • ·        Salariu motivant + bonusuri în funcție de performanță.

  • ·        Posibilitatea de a participa la cele mai cool festivaluri și evenimente.

  • ·        Mediu de lucru chill și colegi faini, tineri și dinamicii.

  • ·        Ținută cool asigurată(echipament din partea brandului)

  • ·        Traininguri – înveți și crești alături de noi.

Ce căutăm la tine?

  • ·        Minim 18 ani – restul vine de la sine!

  • ·        Atitudine pozitivă, carismă și un zâmbet care face diferența!

  • ·        Abilități excelente de comunicare – îți place să interacționezi cu lumea!

  • ·        Putere de convingere – știi cum să faci lucrurile să se întâmple.

  • ·        Energie și vibe pozitiv – ești persoana care aduce energie bună oriunde!

Descrierea jobului:

  • ·        Vei interacționa cu oameni din diverse locații și le vei recomanda produsele brandului pe care îl reprezinți. Locatiile se schimbă zilnic, așa că nu te vei plictisi!

Trimite-ne CV-ul tău + 2-3 poze reprezentative cu tine pe WhatsApp la 0730 591 713 https://wa.me/40730591713 sau pe email la ruxandra.vasile@mercury360.ro.

Abia așteptăm să te cunoaștem!


Angajam MERCHANDISERI / Lucratori Comerciali care sa se alature echipei noastre, ce vor lucra in diferite supermarketuri/ hypermarketuri si magazine TT.

Daca:

  • Esti o persoana responsabila, serioasa si bine organizată
  • Esti atent la detalii si ai spirit de observatie
  • Ai bune abilitați de comunicare si relationare
  • Experienta pe un post similar (merchandiser/ lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu.

Descrierea jobului:

  • Aprovizionarea si aranjarea produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati;
  • Colaborarea in stransa legatura si mentinerea comunicarii cu reprezentantii locali ai clienților si ai magazinului;
  • Asigurarea si verificarea vizibilitatii optime a produselor la raft: semnalare, expunere, evidentiere, intaietatea produselor/materialelor promotionale;
  • Responsabilitatea de a preveni si comunica in timp util stocurile lipsa de la raft, precum si de a gestiona termenele de expirare ale produselor.

 Beneficii:

  • Mediu de lucru prietenos;
  • Training la angajare;
  • Dezvoltare profesionala;
  • Oportunitati reale de promovare;
  • Suport din partea echipei


Daca esti perfectionist/a, iti place ca totul sa fie super organizat si vrei sa faci bani din asta, rolul de Mercantizor este job-ul perfect pentru tine.
Vei fi un real suport in atingerea obiectivelor de vanzari prin aranjarea eficienta a produselor la raft.

Asa ca asteptam cu drag CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713 si hai sa pornim impreuna la drum!



Suntem in cautarea unui Consultant Vanzari pentru un cunoscut brand de electrocasnice de pe piata din Romania dar si la nivel international, in orasul:

  • Bucuresti - intr-o locatie de specialitate in Complex Comercial Orhideea

Program: 5 zile/saptamana 8h/zi (cu pauza de masa de 30 min inclusa in cele 8h de activitate)

 Miercuri- Vineri :12:00-20:00;

 Sambata :10:00-18:00;

 Duminica :10:00-16:00

 * 1 weekend liber / luna la alegere  (recuperat in zilele de Luni si Marti pentru a avea 5 zile de activitate / saptamana)

Ce trebuie sa faci:

  • Sa ajtuti activ clientii in alegerea produselor;
  • Sa te asiguri ca produsele sunt aranjate la raft si sa semnalizezi daca exista situatii out of stock;
  • Saptamanal se completeaza rapoarte de vanzare;
  • Sa ai o comunicare activa cu coordonatorul si reprezentantii din magazin;

Ce ne dorim de la tine:

  • Experienta in consultanta & vanzari (reprezinta un avantaj);
  • Orientare spre client, abilitati de comunicare si negociere;
  • Cunostinte minime Excel/Word.

Ce iti oferim:

  • Salariul este format dintr-o parte fixa + bonus de performanta lunar + extra bonus + tichete de masa + decont transport;
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
  • Perioada de induction si suport din partea echipei;
  • Oportunitati de promovare.

 Vrei sa faci parte din echipa noastra? Atunci asteptam cu drag CV-ul tau !


Suntem in cautare de Reprezentant Pharma in orasul Bucuresti, ce va lucra in sectorul 1 + zonele adiacente dar si in orasul Ploiesti 2 zile/luna;

Candidatul ideal:
• Studii superioare;
• Experienta anterioara in negociere si comunicare pe segmentul farmaceutic / medical (este un atuu);
• Experienta anterioara in domeniul Pharma reprezinta un avantaj;
• Esti o persoana cu initiativa ce poate lucra independent dar si in echipa;
• Esti o persoana prietenoasa si dinamica;
• Ai abilitati excelente de comunicare si negociere;
• Ai abilitati de prezentare & discurs;
• Esti o persoana flexibila, capabila sa se muleze pe diferite situatii intalnite pe teren;
• Ai abilitati tehnice;
• Ai cunostinte de excel nivel mediu;
• Ai permis de conducere - categoria B;
• Iti doresti sa te dezvolti profesional, aici gasesti locul potrivit pentru a evolua.

 Descriere job:

• Vizitarea farmaciilor de pe zona alocata ;
• Sustinerea de prezentari & discursuri catre personalul farmaciilor, furnizandu-le materiale educationale si diverse studii clinice pentru o serie de brand-uri cunoscute atat in lumea pharma dar si non-pharma ;
• Trebuie sa te asiguri ca toate acordurile cu fiecare farmacie sunt respectate;
• Trebuie sa cauti si sa negociezi noi posibilitati de imbunatatire a vizibilitatii produselor din portofoliu;
• Sa stabilesti si sa mentii relatii de parteneriat cu personalul cheie din farmaciile alocate;
• Sa te asiguri ca produsele din portofoliu sunt aranjate conform standardelor impuse si sa corectezi diversele situatii out-of-stock;
• Pe o platforma dedicata, vei completa rapoartele calitative & cantitative;
• Trebuie sa ai o comunicare activa si deschisa cu coordonatorul local & direct;
• Trebuie sa respecti procedurile de lucru comunicate si sa iti atingi obiectivele trasate;

 Noi iti oferim:

• Siguranta si stabilitate pe termen lung, contract pe perioada nedeterminata;
• Toate echipamentele necesare pentru o buna desfasurare a activitatii : autoturism de serviciu + card combustibil, telefon, tableta;
• Pachet salarial potrivit vremurilor pe care le traim (salariu net + tichete de masa + bonus lunar pentru indeplinire obiective);
• Bonus vacanta, Craciun;
• Lucrezi 8 h/zi de (L-V);
• Traininguri de specialitate;
• Avansare in functie de performante;
• Mediu de lucru intr-o echipa ambitioasa si cu un plan bine realizat;


Asteptam cu drag CV-ul tau la ruxandra.vasile@mercury360.ro sau pe whatsapp la 0730 591 713 si hai sa pornim impreuna la drum!